دیدار فرماندار یزد با  خانواده هاي معظم شهدا وايثارگران شاغل در بخش نان


یزدفردا "سرویس خبر " روابط عمومي" با توجه به فرا رسيدن هفته كيفيت نان وبه منظور تجليل از خانواده هاي معظم شهدا وايثارگران شاغل در بخش نان ، صبح روز پنج شنبه مورخ 18دی ماه 89 عزيزا... سيفي فرماندار يزد به اتفاق بخشدار مركزي و رياست اتحاديه صنف نانوايان يزد از خانواده شهيد معظم راست روشن و فلاح بازديد و تجليل ودلجويي بعمل آورد. او همچنين از زحمالت آنها تقدير وتشكر نمود و هدايايي به رسم ياد بود تقديم داشت.


در اين بازديد سيفي ضمن تقدير از زحمات خانواده هاي شهدا گفت: موجوديت انقلاب اسلامي مديون فداكاريهاي شهدا و خانواده هاي آنهاست.وي عاشورا را درس شهادت و هديه‌اي براي تمام بشريت دانست و افزود: چه آنهايي كه به اسلام اعتقاد دارند و چه تمام انسان‌هاي آزاده دنيا حركت امام حسين (ع) را به گونه‌اي تحليل مي‎كنند كه راه و رسم زندگي را به همه انسان‌ها مي‏آموزد.

وي تصريح كرد: واقعه كربلا اين درس را به ما مي‌دهد چه كساني مي‌توانند خوب زندگي كنند و خوب بميرند و ما اگر به انقلاب و دفاع مقدس هم نگاه كنيم، با تمام وجود درك مي‎كنيم كه زماني توانستيم به عظمت و بزرگي و پيروزي برسيم كه آماده جانفشاني بوده‎ايم و به دنيا دلبستگي نداشتيم.

فرماندار يزد ادامه داد: انقلاب اسلامي كه به رهبري روحانيت و ولي‌فقيه شكل گرفت مولود عاشوراست.

و اگر انقلاب عاشورا نبود انقلاب اسلامي نيز به وجود نمي‌آمد و اظهار داشت: اگر امروز ايران اسلامي از اقتدار بالا در عرصه‌هاي مختلف برخوردار است از بركات فرهنگ عاشورا و ايثار شهدا است.

وي افزود: امروز ملت ايران اسلامي منسجم‌تر از هر زمان ديگري مقتدر و آگاه در برابر تهديدهاي آمريكا ايستادگي مي‌كند. امروز آثاري كه از انقلاب مي‌بينيم در واقع آثار فرهنگ جهاد و شهادت است، فرهنگي كه ريشه در عاشورا و واقعه كربلا دارد و ما بايد نسبت به اين موضوع معرفت عميق پيدا كنيم.


در اين ديدار مادر شهيدان فلاح ضمن تشكر از فرماندار براي اين همنشيني، خاطراتي از عشق و علاقه فرزندانش به خدمت به مردم بيان كرد و گفت: فرزندانم را هميشه سفارش ميكردم كم فروشي نكنيد و آنها هرگز در كارشان كوچكترين مال حرامي وارد نكردند.


شايان ذكر است فرماندار يزد بزودي از تمام خانواده هاي شهداي صنف خباز ديدار خواهد نمود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا